skip to Main Content
Svečiuose Estijoje, Audruring Trasoje
Jau seniai kalbama apie Estijoje Paarnu miestelyje statomą lenktynių trasą. Jos atidarymas vis atidedamas. Tačiau tai nereiškia, kad Baltijos šalių lenktynininkai taip ir neturės tarptautinio lygio trasos. Viskas juda į priekį ir ne tik Estijoje.
Šių metų rugpjūčio 27-28 dienomis „Nemuno žiedo“ vadovybė lankėsi Estijoje Paarnu mieste esančioje Audruring trasoje. Vizito tikslas buvo apžiūrėti naujai paklotą asfalto dangą bei vykdomas statybas. Tai ką mes pamatėme trasos teritorijoje maloniai nustebino. Nors infrastruktūra dar statoma, tačiau asfaltas jau padengtas. Mėgėjiški renginiai šioje trasoje jau vyksta. Vizito metu trasoje vyko Granturismoeventsorganizuojamas renginys.

Kaip sakė „Nemuno žiedo“ trasos direktorius Arūnas Samochinas, kad pirmas vaizdas, be abejo, sužavėjo. Tai, kad mūsų netolimi kainynai sugebėjo šitaip susitvarkyti tikrai įkvepia. Mūsų tikslas buvo tiesiog pamatyti gyvai tai apie ką visi pas mus daug šneka.

Kadangi pagrindinis trasos atidarymas yra nukeltas į pavasarį, šiuo metu ten nėra nei gesinimo zonų – tik molis bei žemės. Taip pat nėra nei kitų svarbiausių dalykų – starto finišo arkos, šviesoforų ir kt. Tačiau tai tik laiko klausimas – pavasarį, ko gero viskas bus.

Taigi netolimoje ateityje Lietuvos pašonėje turėsime tikrai aukšto lygio trasą, kurioje bus galima ne tik patiems saugiai lenktyniauti, bet ir išvysti aukšto lygio lenktynes.

Tačiau „Nemuno žiedo“ vadovybę „šokiravo“ ir latvių ambicijos. Jie taip pat kuria ambicingus planus atnaujinti savo trasą. Jau pastatytas naujas administracinis pastatas, iki pavasario planuojama atnaujinti asfalto dangą. Taigi ir Latvijoje turėsime gerą vietą lenktyniauti.

Primenu, kad trasos tiek Estijoje tie Latvijoje priklauso valstybinėms įstaigoms, tačiau valstybė ne tik jas administruoja, bet ir suprasdami galimybes investuoja Europos Sąjungos ir savo pinigus į infrastruktūrą. Tačiau „Nemuno žiedo“ palikimas naujai vadovybei 11 milijonų skola. Ir tai labiausiai nustebino Latvijos trasos vadovybę. Jų atveju situacija buvo analogiška, tik perimta įmonė skolų neturėjo.

Visi Lietuvos automanai labai tikisi, kad Lietuvos valdžios institucijos supras vienintelės lenktynių trasos renovacijos svarbą bei reikalai pajudės ir pas mus. Tada netolimoje ateityje turėsime tris puikias lenktyninių trasas visose trijose Baltijos šalyse.

 

 

 

Back To Top